Pokud si zakládáme webovou stránku, pak řešíme mnoho věcí. Nejčastěji se zabýváme jejím obsahem, případně tím, jak často bychom ji měli aktualizovat. Pozor dáváme také na to, aby byl náš ceník i stav zásob, které zde máme uvedeny aktuální. Ovšem i přes tuto naši snahu může naše webová stránka mít nízkou návštěvnost. Jedním z častých problémů je totiž nevhodně zvolený název webu. Ten si vybíráme již při jeho zakládání, a i když jej můžeme později kdykoliv změnit, není to zrovna jednoduchý proces. Navíc má hned několik značných nevýhod, a tak je vhodné, abychom tuto změnu prováděli pouze v případě, že nám nic jiného nezbývá.
Proto je dobré se nad názvem velmi dobře zamyslet již na počátku, abychom se těmto problémům později vyhnuli. V první řadě by měl jasně sdělovat, o čem daný web je. Jedná se o firemní stránku, nebo o osobní blog? A co konkrétně je jeho tématem? Vždy by měl obsahovat název firmy v případě právnické osoby nebo jméno či internetová přezdívka vlastníka v případě fyzické osoby. Tak se návštěvník hned dozví, o koho jde, a nesplete si jej s konkurencí, což je důležité. Dále by mělo být hned jasné, co na daném webu nalezneme. V případě firem například to, co prodává, případně jaké nabízí služby.
Případný zákazník musí mít jasnou představu, co očekávat. Když totiž název webu najde ve vyhledávači, nebude pravděpodobně zkoušet, jestli je daný odkaz to, co hledá, nýbrž klikne na ten, kde bude jasné, co přesně nabízí. Bohužel, zvláště drobní a začínající podnikatelé si toto neuvědomují, a tak dělají chyby, které se jim mohou velmi snadno vymstít. I proto by měla být součástí práce webdesignera i návrh názvu internetové stránky. Tak alespoň budeme mít jistotu, že nám tyto chyby zbytečně nezničí již v začátku případně úspěšné podnikání. A to je něco, co bychom si měli uvědomit, pokud chceme začít podnikat.