Každý jste někdy v televizi viděli reklamu a buď jste si řekli, že je to fakt trapná reklama a přepnuli jste kanál, nebo se vám líbila a vy jste se na ni dívali se zaujetím dál. Ano, to se vám rozhodně někdy stalo, že se vám reklama zalíbila nebo vás alespoň zaujala a vy jste to překvapivě nepřepnuli. Takto má reklama vypadat. Má to být něco, co není moc agresivní a když se na to díváte, baví vás to. Díky tomuto si produkt přeci koupíte, no ne? Samozřejmě se stává i to, že jsou na trhu fakt špatné a skandální reklamy a značka se tak snaží zákazníky přilákat spíše takto, protože jsou zvědaví a produkt chtějí vyzkoušet čistě ze zvědavosti.
Je ale stejně lepší ta pozitivní reklama, na kterou se rádi díváte a potěší vás, že ji dávají v televizi. Pokud je to opravdu něco, co vás zaujme, třeba něco bláznivého, zvláštního, něco, co jen tak nikde nevidíte, něco hezkého nebo něco roztomilého, díváte se na ni celou dobu bez mrknutí oka, protože vás zajímá, co tam bude dál nebo vás třeba i zaujme samotný produkt.
Některé firmy či značky do svých reklam dávají často něco roztomilého, třeba zvířata. Všichni známe nejmenovanou reklamu na jakousi banku, kde byla kočka. Známe ji, protože tam byla právě kočka a lidem to přišlo opravdu roztomilé a zajímavé. A splnilo to účel? Splnilo. Lidé si to zapamatovali a přišlo jim to i dokonce sympatické. Mimo zvířata se v reklamách využívají další na city hrající prvky. Třeba děti. Ano, slyšíte dobře. Kolik znáte reklam, kde se vyskytují děti? No jasně, přeci hodně. Protože děti jsou pro lidi to nejcennější, co mají a většina dospělých má děti, takže taková reklama je přesně cílená pro tyto lidi, kteří mají děti a řeknou si – no to je roztomilé!
Jako reklama se dá brát také dávání různých reklamních dárků a zde se také dostaneme k dětem. Pokud nalákáte dítě, můžete nalákat i rodiče. Firmy si tedy nechají vyrábět reklamní předměty pro děti, aby tím zaujaly i rodiče. A opravdu to funguje.